skoen

Alla inlägg under mars 2011

Av skoen - 28 mars 2011 17:32

Heej Heej Allihop

aaaaaarrrr

jag vill ha min blogg på panfu listan nuuuuu tack hehehe  

ooj ooj Nu vill skoen ha sin blogg på panfu listan please!!  

Hihihi du är så söt Belly!!!  

hehehe Tack Bella  ......men du vet att jag är kär i nån annan....

Jaa han är kär i .....

SCHHHHHHHHHH TYST   

BELLY!!! Det var inte likt dig!!!  

Oj jag är värkligen ledsen käre skoen

det måste jag hålla med om förlåt mig  

Men lilla Belly *krammar* det är ingen fara  

Skoen Jag har din Favorit Film Twilight och är över toaletten!!!  

BELLA GE MIG DEN GENAST *springer till henne*  

Oj Oj oj *duns* *skri*  aj dom river hela huset måste sluta ni hej då

käre läsare.....föresten skoen har fått en ny pojkvän hehehehehe på riktigt

altså......hej då käre läsare!


Tjaa då //Skoen      Hej då unga läsare     Hej då hihihihihihihi  

Av skoen - 28 mars 2011 17:32

Heej Heej Allihop

aaaaaarrrr

jag vill ha min blogg på panfu listan nuuuuu tack hehehe  

ooj ooj Nu vill skoen ha sin blogg på panfu listan please!!  

Hihihi du är så söt Belly!!!  

hehehe Tack Bella  ......men du vet att jag är kär i nån annan....

Jaa han är kär i .....

SCHHHHHHHHHH TYST   

BELLY!!! Det var inte likt dig!!!  

Oj jag är värkligen ledsen käre skoen

det måste jag hålla med om förlåt mig  

Men lilla Belly *krammar* det är ingen fara  

Skoen Jag har din Favorit Film Twilight och är över toaletten!!!  

BELLA GE MIG DEN GENAST *springer till henne*  

Oj Oj oj *duns* *skri*  aj dom river hela huset måste sluta ni hej då

käre läsare.....föresten skoen har fått en ny pojkvän hehehehehe på riktigt

altså......hej då käre läsare!


Tjaa då //Skoen      Hej då unga läsare     Hej då hihihihihihihi  

Presentation


Skoens-panfu-blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards